podskalák

(Pan Tau, 29. 1. 2009 7:16)

Nezbývá než souhlasit a těšit se!

Bez ironie

(Podskalák, 28. 1. 2009 18:24)

Pro výsledek mise není rozhodující počet úlovků. Jestli má Martin rybářské srdce (věřím že jo), je zadrápnutej. To je podstata. Nikdo z nás v téhle době na dané lokalitě nebyl, jediná teoretická poučka je, že v tuhle dobu se na Oslofjordu loví trofejní mníci. Ale uprostřed, na hloubce k 500 metrům. Takže žádná ostuda.
Nejjižnější lokalitu navštívil v létě pan Edl, takže Martine: příští doporučený termín: konec prázdnin, doporučený konzultant pE.
Těšíme se na fotky, uděláme galerii. Připrav si komentáře.

ale příště jim to naservírujeme...

(Pan Tau, 28. 1. 2009 15:00)

Jak vidno, náš mladý kolega nás ve svém dosti obsáhlém referátu seznámil s tím, že počasí se v Norsku často mění, nebývá pěkné a ryba mořská se nezadařila. Tak snad příště :-)

den 14.

(Metelescu jr., 28. 1. 2009 7:13)

V utery na chvili na dirkach(uz mi prdly nervy a odmitl jsem jit na more) a oba jsme si s pruvodcem vytahli aspon jednoho pekneho okouna. Myslim, ze by tu na dirkach mohli fungovat smacci, to ale zjistim ale az jindy. Morskou rybu sem nechytl a nijak me to nedrti. Ha det Bra!

den 13. 26.1.2008

(Metelescu jr., 28. 1. 2009 7:10)

V pondeli opet u more a bez ryby

den 12. 25.1.20009

(Metelescu jr., 28. 1. 2009 7:08)

V nedeli cely den u more. Ani tukanecek, rybaru jako much ale nevideli sme vytahnout ani cudlu.

Hodně štěstí

(Metelescu st., 24. 1. 2009 23:33)

Držím palce! Ať se ti alespoň na poslední chvíli podaří chytit něco pořádného. Tady se oteplilo a začíná to lákat na řeku :-)

Jsem zvědav, jak to dopadne.

(Podskalák, 24. 1. 2009 17:46)

Přední světové sázkové kanceláře vypisují kurzy na to, jestli se Martinovi podaří ulovit mořskou rybu, nebo ne.
Já si vsadil, že jo. Prožívám ale bezesné noci a každým dnem je to horší.

den 11. 24.1.2009

(Metelescu jr., 24. 1. 2009 15:47)

Dnes jsme navstivili muzeum Thora Heyerdahla, muzeum vikingskych lodi a muzeum F. Nansena, kde je vystavena jeho lod Fram. Bylo to pekne, ale jsem velmi unaveny. Cestou zpet jsme z autobusu videli statecneho, vlacejiciho, norskeho rybare stojiciho na utesu, jak i v neustavajici snehove vanici pokousi stesti. Zitra vyrazime na ryby uz dopoledne, tak mi drzte palce! Kez by aspon kelirecek.....

den 10.23.1.2009

(Metelescu jr., 24. 1. 2009 15:36)

Vcera nebylo prilis hezky a tak jsme se byli jen podivat na kralovsky palac. Mam fotky, takze bych je mohl uz konecne poslat. Zbytek dne jsme stravili v teple domova u TV.

den 9. 22.1.2009

(Metelescu jr., 22. 1. 2009 21:42)

Dnes snezilo cely den. Prestalo az asi hodinu pred setmenim. Na rybach jsme nebyli, pocasi se ma zlepsit az v nedeli, takze v pristich dvou dnech me ceka nejspis nikoliv rybacka na mori, ale navsteva muzea Thora Heyerdahla a jinych. PS: Asi dojde na Podskalakova slova o poslednim dni pred odjezdem.

den 8. 21.1.2009

(Metelescu jr., 22. 1. 2009 10:41)

Vcera se pocasi vydarilo, vstali jsme ale prilis pozde(12:00) a tak jsme misto na ryby opet vyrazili do obchodu. Navstivili jsme s mamou dva velke rybarske a na ostatni uz nezbyl cas :) V obou jsme stravili pres hodinu. Vyber prutu, navijaku, nastrah a vseho dalsiho tu je neskutecny, bohuzel ceny jsou v prepoctu vyssi nez v Cechach. Dnes asi take zustaneme doma, protoze i kdyz jsme si privstali, pred chvili zacalo chumelit:( No, uvidime..

Neber to tragicky.

(Podskalák, 20. 1. 2009 22:25)

Easy. Když nepřeje počasí, nedá se nic dělat. Kdž se ti povede dostat se k vodě určitě nachytáš kelery, kteří by měli být skoro všude. Se ztrátami nástrah musíš počítat. Ještě technická: Jak mi jistě mnozí potvrdí, nejlíp jdou v Norsku ryby poslední den před odjezdem. Věříne Ti!

den 7.

(Metelescu jr., 20. 1. 2009 22:07)

Dnes jsme zustali doma, protoze venku cely den velmi huste chumeilo. Prave jsme povecereli prave norske krevety s majonezou a bagetkami. Byly vynikajici.
Pro Podskalaka: Chytani na povel nejde, to vite jiste sam, ale na mori jsem to jeste vlastne seriozne nezkousel, protoze me vzdy vyhnalo pocasi. Tim hradem myslite Akker Brygge? Pod tim jsem to zkousel 18. a to me vyhnal onen blizzard. Ryby tam evidentne jsou, videl jsem loviciho kormorana, byl ale o par metru dal nez jsem mohl dohodit. Zitra se to snad konecne vydari a stravim u more aspon par hodin a neco chytim.

Metelesku jr.:

(p.Edlos, 20. 1. 2009 21:00)

Nebuj,kdyžtak v Itersparu měli pěkný tresky,pravděpodobně norský.Zavolej předem,já tam skočím a u řeky to nafotíme.Budu mlčet jako hrob.
P.S.já ti věřím.

Chyť už něco!

(Podskalák, 20. 1. 2009 15:00)

Zajeď pod hrad a mydli to ve flordu, ať chytíš mořskou rybu, jinak se nevracej!

19.1. den 6.

(metelesku jr., 20. 1. 2009 12:40)

Vcera navrat ve vecernich hodinach, byli jsme se mrknout po kseftech. Co se tyce rybareni, ceny jsou stejne jako v CR, ale v NOK. Co me prekvapilo, bylo, ze berkley umele nastrahy(cervi apod.) jsou tu i po prepoctu na ceske koruny levnejsi! Dnes od rana chumeli jako blazen, takze na ryby taky asi nepujdeme, koneckoncu je jasny, ze ryby v tomto rocnim obdobi nebyly mym hlavnim cilem :-). Ha det bra :-)

Dotaz :-)

(Mářa, 19. 1. 2009 15:32)

En fin nordkvinne der vaere nej? Takk, adjo.

18.1.2009 den 5. sjøfiske

(Metelescu jr., 19. 1. 2009 11:42)

No to je sice pravda, ale za prvy Rampich neni sever a za druhy, proc si tu nevyzkouset vsechno mozny, kdyz ta sance je, ne?:-).
Nedelni vylet k mori se opet nesl ve znameni extremnich vykyvu severskeho pocasi. Celou dobu val velmi intenzivni severni vitr, coz je pry pro ryby to nejhorsi, co muze u more byt. Asi po hodine intenzivniho snazeni obloha na obzoru zsedla a za par minut se prihnal blizzard. Myslel jsem, ze me neco jen tak neprekvapi, ale tohle tady pry dlouho nezazil jeste ani pruvodce. Zacalo ficet, ze nas to malem odneslo a behem chvilicky jsme stali po kotniky ve snehu, ktery letal vodorovne a schovaval pod zavejemi uplne vsechno na co narazil-malem jsem uz nenasel jednu z krabicek s nastrahami. Vsichni, z navetrne strany uplne bili, jsme zvolili kvapny ustup k autu, ktere zacinalo pripominat jednu velkou snehovou hroudu. Rozmrzali jsme az do vecernich hodin, a tak jsem nenapsal prispevek a dohanim to az ted. Report z dneska soupnu vecer. Ha det bra:-)P.S. Jeg hoper jeg vil fange fisk snart. :-)

Co blbneš?

(Podskalák, 17. 1. 2009 22:54)

Martine, jsi li v Norsku, snaž se chytat ve fjordu. Na dírky můžeš k Rampichovi. Když máš ochotného průvodce, ať tě vezme apoň na ty kelery.