den 4. isfiske

(Metelescu jr., 17. 1. 2009 22:24)

Dnes jsme stravili na lede 6hodin, nachodili jsme na lede neco kolem peti kilometru a ve dvou lidech jsme navrtali kolem 20 der, a vysledkem byli tri mrnavi okounci, dva jsem vytahl ja a jednoho muj obetavy pruvodce. Vic, vetsich ryb tu asi neni. Asi hibernujou ci co:) Zitra razime jinam, tak uvidime,co se podari.:-) Dnes cely den neuveritelne ficelo, na lede se tvorily jakesi snehove duny a zaveje vznikaly za kazdickou nerovnosti na jeho povrchu, a protoze nase dvorni fotografka ,,muti" radsi zustala doma, zadne fotky z dneska nemame.

Fotky

(Metelescu sr., 17. 1. 2009 10:38)

Pošli fotky klidně mě na e-mail, ten snad znáš, ja už se o ně nějak postaram. Jsme všichni hrozně zvědaví na ty úlovky!

(Metelescu jr., 16. 1. 2009 22:08)

prosim p. podskalskeho aby mi zde zanechal svuj email, poslu cerstve fotky, dekuji.

den 3. isfiske

(Metelescu jr., 16. 1. 2009 19:21)

Dnes v dopolednich hodinach dorazil slibeny domorody pruvodce, a tak se po obede razilo na isfiske.
Zkouseli jsme to nejprve pomerne blizko u brehu, byla tam ale moc velka hloubka(tady se ryby hledaji v co nejmelci vode, ideal je pry kolem pul metru, tolik mel ale led, a tak jsme museli vrtat az za zlomy) Prvni hodinu se nedelo nic, a tak jsme vyrazili hledat melcinu. Za chvili jezirko zacinalo pripominat platek ementalu, nastesti jsme vsak nakonec nasli misto, kde bylo o trochu mene vody nez okolo a tak jsme po prestehovani veci spustili nastrahy do temnych hlubin. Asi po pul hodine jsem pri prizvedavani mikropilkriku ucitil slabe tuknuti. Odlozil jsem proutek do tripudku a peclive sledoval spicku. Vlasec se pomalu dosponoval a spicka predvedla ukazkovy zaber maleho mrmlone. Tuk, tuk, tuk, tuktuktuk. Na nic jsem necekal a zasekl. Necitil jsem na konci zadny odpor, a tak jsem nastrahu doslova vyheveroval z dirky. Jake prekvapeni bylo, kdyz na hacku visel monster okoun! Byl velky asi jako onen pilkrik, ale nafotili jsme ho ze vsech uhlu a s velkou slavou ho zase setrne pustili, vzdyt prvni ryba v Norsku se nechyta kazdy den! Zitra vyrazime na led na cely den, tak doufam, ze se zapomene alespon jeho starsi bratricek nebo zubata sestricka.
Fotky posilam Podskalakovi. Drzte palce! Ha det!

Přeju zítra víc štětstí!

(Metelescu sr., 15. 1. 2009 23:38)

Podskalak->Nechtěl jsem strašit, ale taky jsem měl tušení, že tak snadno to nepůjde ;-) Je vidět, že znáš dobře ženský...
Martin->Musíš mámu vytáhnout dřív, všechno si připrav hned ráno ať není důvod ke zdržování!
Na utopeného pilkera se vykašli.
Tady se teď výrazně otepluje - za oknem máme +2 stupně! Jestli to tak půjde dál, mohlo by u Jána rozmrznout a uvidíme, kdo dřív něco chytí :-)

Já to tušil!

(Podskalák, 15. 1. 2009 22:45)

Zjisti si přílivy a odlivy, když se voda hejbá, jdou ryby. Nejvíc jsi mě pobavil pověstnou metelkovskou šetrností. Hlavně pro pilkřík nelez přes chaluhy, kloužou jak namydlený. Koupel nedoporučuji.

den 2.

(metelka jr., 15. 1. 2009 21:50)

Isfiske se dnes nekonalo, dnesek byl venovan spise technickym pripravam a planovani, a tak jsme se byli alespon projit k mori. Inu, nebyl bych to ja, kdybych si pres rameno nehodil brasnu s vlacecim vybavenim a do ruky si s sebou nevzal vlacak. Bylo uz dost pozde a pomalu se zacinalo stmivat(okolo 16:00), kdyz jsem dvakrat nahodil pilkera a hned ho tesne pod brehem v melcine urval o chaluhy. Je ze brehu krasne videt, jestli sem pojedu i v lete a nekdo mi ho do te doby nevyfoukne, tak si pro nej dojdu :-). Nez jsem znovu navazal, tak se behem tech snad ani ne peti minut velice brutalne ochladilo a morska voda se u brehu do asi padesatimetrove vzdalenosti promenila v ledovou trist s plovoucimi kousky ledu, v kterezto smesi nastrahy zustavaly viset a ke dnu se jim moc nechtelo, a to ani 40g pilkrum!
Pochopitelne jsem nechytil nic, ale od zitrejsiho isfiske si slibuji podstatne vic. Snad to vezme aspon malej abbor nebo gjaerdde. To je pro dnesek vse. Hilse fra "muti". :-) Ha det bra!

Isfiske

(Metelka jr., 15. 1. 2009 11:23)

No tak tri dny bych nevydrzel, to bych asi utekl :) Fotak berem sebou, za chvili vyrazime tak nam drzte palce.

...

(Hubert, 14. 1. 2009 20:42)

doufám, že budeš i něco fotit ...

Jo iskfiske?

(Podskalák, 14. 1. 2009 20:41)

To má teda muti dobrý tah na bránu! Já bych tě vzal na ryby tak o tři dny později, aby ses pořádně natěšil.

den 1.

(Metelka jr., 14. 1. 2009 19:54)

Jsem v Norsku! Konecne! Rano pred cestou na Ruzyni jsem jeste na posledni chvili doplnil zasoby pilkeru, ktere byly velmi tenke. Let s Norwegian byl super, nad kontinentem bylo zatazeno, zato nad Baltskym morem bylo jasno, a tak byly z okenka nadherne videt priblizujici se obrysy Skandinavskeho poloostrova. Po pristani na Gardermoen jsme si sli s mamou vyzvednout kufry. Bylo to velice napinave, jelikoz jsme nevedeli na jaky pult vyjedou pruty, a tak jsme postupne chodili kolem vsech dokola. Kufry i pruty nakonec vyjely na stejnem pasu a sli jsme na pendolino. Po cca patnacti minutovem cekani na jednom z nastupist nas napadlo, ze jsme to spletli, a nakonec jsme konecne dorazili k maminym znamym, kde budeme nasledujicich 14 dni bydlet. Mirnym sokem bylo to, ze je zde o asi pet stupnu vic nez v Cechach, takze jsme se vlastne na sever prileteli ohrat:) Zitra vyrazime na isfiske, tesim se jak male decko a vrtak bohuzel nemame, budeme si ho muset nekde zapujcit, coz snad nebude problem. Zitra vecer se teste na dalsi message. God natt vabankteam!

rada:

(p.Edlos, 13. 1. 2009 23:53)

Nezapomeň vrták na dírky a brusle.

den 0ltý

(Metelka jr., 13. 1. 2009 19:33)

Přípravy vrcholily po příchodu ze školy. Doma byl totální binčus, gumy, pilkery, pruty, oblečení, boty,krabičky, jig. hlavičky, všechno bylo úplně všud, nakonec ale to vše zdárně skončilo v kufrech, kde se to vše chvěje nadšením v očekávání severského dobrodružství, které započne zítra v odpoledních hodinách. Potom jsem ještě byl u Kokošky dokoupit pár věcí. Zůstalo tam pěkných pár korunek. Zbývá už jen zabalit pruty, to asi bude nejtěžší úkol. Mám asi cestovní horečku, bolí mě trochu hlava a mírná nervozita se mísí s očekáváním skvělých úlovků:o)